//MACAROONS
Navigations Here

About
Links
Entries
Older Post | Newer Post
Jatuh cinta
Saturday, August 6, 2011 | 10:51 PM | 0 comments
dear akaun ,

                aku sebenarnya ada benda nak cakap kat kau . waktu mula-mula kita jumpa , aku anggap kau cuma kawan biasa . x lebih daripada tu . tapi lepas dah lama berkenalan , selalu je jumpa kat sekolah . aku , aku ... aku rasa macam aku dah suka dekat kau . bukan suka sikit , suka banyak tau . kawan-kawan aku pun ramai yang dah suka kat kau . aku harap kau pon suka kat aku  macam aku suma kat kau . kau jangan curang kat aku tau . sebab kecurangan kau akan menyebabkan aku gagal dalam mengimbangkan kehidupan aku . emm sampai sini je kot . bye akaun . :)

                                                                                                                                                    -afiqah-


Older Post | Newer Post

current update
ngee :)Hello dear ! welcome :3 doakan untuk semua SPM candidates 2012 okay .
Owner
Hey world . Just step here ? My name is Nurafiqah . sixteen this year . Live in Beruntung Hill , Rawang . Currently study for accountacy in Teknik KL . Work without pays at TIKL's koop :DD do fllow if u like . it would be a pleasure!!
Nurafiqah Ramlan

Create Your Badge


Let's Talk

Auburn - Perfect Two
I Love You A Thousand Times




Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : RA
Background by : FPA
Hello,you've stepped onto my blog.Please behave yourself.Dont take anything from this blog.I know which one is my.Dont remove the credit.