//MACAROONS
Navigations Here

About
Links
Entries
Older Post | Newer Post
generasi
Friday, November 25, 2011 | 9:18 AM | 1 comments
SmileyCentral.com
* korang penah x buat benda ni .. teringat dowh
   credit to http://www.contengconteng.com



 Permainan Pepsi Cola
Permainan ni memerlukan kita pijak kasut kawan. Siapa yang berjaya pijak semua kasut kawan dialah pemenang. Selalunya kasut sekolah boleh jadi kasut hitam terus lepas main Pepsi Cola ni. 

Eh kejap, celah mana datang perkataan 'pepsi', 'cola', 'proton saga' semua ni? Siapa ada idea?


Permainan Penutup Botol
ceper la kiranya game ni . 
Selain permainan penutup botol, aku jugak suka main kad tepuk dan pemadam.


 Game Snake Nokia 3310
Aku ingat lagi, aku selalu main game snake ni.  Masa tu handphone Nokia 3310 ni memang canggih-manggih dah. Aku main sampai penuh skrin. Yeah!

 Butang # dan *
Trick ni selalu dipraktikkan oleh budak-budak asrama. Aku pun tak tahulah betul ke tak berkesan..


 Gagak dan Air
Cerita gagak dan air ni antara cerita pendek yang paling aku ingat sampai sekarang. Ringkas je ceritanya. Gagak yang haus jumpa botol air. Paruhnya tak sampai jadi dimasukkan batu-batu kecil satu-persatu ke dalam botol itu. Lepas tu dapatlah gagak tu minum. 

 Permainan Cop Tiang
Empat orang akan pegang tiang. Seorang duduk tengah. Setiap 10 saat keempat-empat penjaga tiang tu kena tukar tiang. Pada masa yang sama pemain yang duduk macam batu di tengah kena rebut salah satu tiang. Macam tu lah ulang-ulang. Bila baju dah jadi macam kain buruk basah, barulah berhenti main. 


# game ape lagi huh?
 - batu seremban .... x de idea sudah ..

Older Post | Newer Post

current update
ngee :)Hello dear ! welcome :3 doakan untuk semua SPM candidates 2012 okay .
Owner
Hey world . Just step here ? My name is Nurafiqah . sixteen this year . Live in Beruntung Hill , Rawang . Currently study for accountacy in Teknik KL . Work without pays at TIKL's koop :DD do fllow if u like . it would be a pleasure!!
Nurafiqah Ramlan

Create Your Badge


Let's Talk

Auburn - Perfect Two
I Love You A Thousand Times




Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : RA
Background by : FPA
Hello,you've stepped onto my blog.Please behave yourself.Dont take anything from this blog.I know which one is my.Dont remove the credit.