//MACAROONS
Navigations Here

About
Links
Entries
Older Post | Newer Post
meaningful 3 weeks
Saturday, January 21, 2012 | 11:47 PM | 0 comments
SmileyCentral.com
okay , banyak gile benda terjadi sepanjang tiga minggu kat skola ni . so sekarang ni nak cite 'shortcut' pasal benda yang dah terjadi sepanjang tiga minggu kat 'tikl kluster 5s' <----------------- nickname baru untuk sekolah aku :)

time jejakkan kaki kat teratai , aku macam tak caya yang tahun ni senior year . plus , dapat loker yang sumpah memang kecik berbanding loker besi tahun lepas . pening kepala aku nak pikir cara nak susun barang yang berlambak tu. tuptup malam tu tak bolah tido , 'malam pertama' kan...
then nasib baik la ade qis , classmate aku . ingatkan takde budak 5p1 kat situ .

kelebihan senior year.

  • bangun lambat ? takde siape nak marah .
  • junior ade untuk tolong kejut
  • tak payah duty , heaven ..
  • makan awal
  • takde siape nak marah kalau pegi capap kat depan aspura
  • takde siape nak pm 
  • junior takut ? mungkin ?
  • junior hormat :)
  • dapat dorm besar tahun ni
  • ade junior
  • havoc nye dorm aku
  • senior capap? mana ade .. 
then , bile junior masuk , rasa macam excited , tak  percaya dah senior pun ade . maca-macam ragam jr. teratai . ade dari kelantan, kedah , n. sembilan , kl n selangor tu mestilah kann . but the bad thing is , ramai tak suka jr. kiteorg . elok je aku tengok jr. aku tuhh. aku rasa memang seronok gile dapat dorm besar tahun ni sebab dorm aku tahun lepas kecik je . junior aku memang havoc , plus seniornya yang best . 1st time aku jumpa ryna nampak macam kerek je budak current tu ,tapi rupenye kecoh nak mampus. (Y) 
tahun ni memang pelik sikit sebab tudung aku dah makin pendek . haha . perlu ke cakap kat sini? berita baiknya aku duduk kat belakang sekali and berita buruknya aku duduk kat belakang sekali . 2 in 1 . selalu sangat nak tertido . nak spm kot . tak mau tido-tido dah. 
lastly , aku suka jadi koopers , kiteorang 'unite' tahun ni . unite ? bergabung la senang cerita. kan ramai anti dengan perkataan tu. tahun ni takde senior nak marah kite orang kalau 10 orang nak duti malam sekaligus . best.. takde nak marah kiteorang tak tentu pasal dahh . 

yang pastinya busy time kat sekolah , semua pasal kawad . memang gile betul sebab cume berlatih 2 minggu je . hari wilayah penuh penangan . homework <------- terabai = =" 

sayang tikl + tiklian + dormmate

okayokay .. ibu nak guna laptop
#jeles lettew , sudahsudah

Labels: ,


Older Post | Newer Post

current update
ngee :)Hello dear ! welcome :3 doakan untuk semua SPM candidates 2012 okay .
Owner
Hey world . Just step here ? My name is Nurafiqah . sixteen this year . Live in Beruntung Hill , Rawang . Currently study for accountacy in Teknik KL . Work without pays at TIKL's koop :DD do fllow if u like . it would be a pleasure!!
Nurafiqah Ramlan

Create Your Badge


Let's Talk

Auburn - Perfect Two
I Love You A Thousand Times




Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : RA
Background by : FPA
Hello,you've stepped onto my blog.Please behave yourself.Dont take anything from this blog.I know which one is my.Dont remove the credit.