//MACAROONS
Navigations Here

About
Links
Entries
Older Post
hye
Sunday, April 22, 2012 | 9:30 AM | 1 comments
Assalamualaikum ,
huhh .. dah lama tak tulis blog . busy la . biasa budak nak SPM tahun ni kan . nak balik rumah pon dah jarang . hari Sabtu je ada aktiviti kat sekolah . banyak betul program . stress . memang tu je yang aku mampu cakap . lagipun lagi 2 minggu nak exam . mestilah pressure . 
kalu korang nak tau dah jadi trend botak kat sekolah aku sekarang ni . pegi sini botak . sana botak . ahh macam MTD pulak . yang bezanya tak ramai yang 'sado' macam budak MTD . okay  . ahh pendeknya . idea dah takde . nka buat homework ni . 

Older Post

current update
ngee :)Hello dear ! welcome :3 doakan untuk semua SPM candidates 2012 okay .
Owner
Hey world . Just step here ? My name is Nurafiqah . sixteen this year . Live in Beruntung Hill , Rawang . Currently study for accountacy in Teknik KL . Work without pays at TIKL's koop :DD do fllow if u like . it would be a pleasure!!
Nurafiqah Ramlan

Create Your Badge


Let's Talk

Auburn - Perfect Two
I Love You A Thousand Times




Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : RA
Background by : FPA
Hello,you've stepped onto my blog.Please behave yourself.Dont take anything from this blog.I know which one is my.Dont remove the credit.